"Ulus olarak uygarlık alanının üzerinde yaşayacağız; bu ancak bilim ve fenle olur. Bilim ve fen nerede ise oradan alacağız..." (Atatürk)

Elementleri İnceleyelim - Elementlerin Sembol Ve İsimleri



bilgisayarınıza indirin
linke sağ tıklayıp hedefi farklı kaydet ile indiriniz. dosyayı internet explorer ile açabilirsiniz.

Yorumlar 

 
#19 yağmur 17-12-2011 15:26
yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa a manyak birşey olmuş:
Alıntı
 
 
#18 mehmet 26-08-2011 17:12
Hs elementinin adı nedir..Atom numarası 109.
Alıntı
 
 
#17 zeynep 17-02-2011 00:39
çokgüzel ama kurşun'u göremedim eklerseniz güel olur.
Alıntı
 
 
#16 gecelerin yargıcısı 28-12-2010 20:04
bu ne ya aradığım şeyi arıyorum yookdaha fazla bilgi kleyin
Alıntı
 
 
#15 pembe panter 23-07-2010 18:06
arkadaşlasr kurşun yok ve daha birçok şey çalışmalara devam
Alıntı
 
 
#14 melek 23-03-2010 18:20
süper çok hoşuma gitti valla????
Alıntı
 
 
#13 9999 15-02-2010 15:02
hiç aradıgım şeyler yok daha çok sey katın
Alıntı
 
 
#12 kitty 08-02-2010 14:25
ben aradığım hiçbirşeyi bulamadım vallla yine tşkr ler
Alıntı
 
 
#11 seker kız 28-12-2009 21:58
teşekkürler çok işime yaradı bunu kimyaptıysa tebrik ederim
Alıntı
 
 
#10 türk kızı 44 13-12-2009 19:14
süpermiş tebrikler beğenmiyenler çekemiyo salla
Alıntı
 
 
#9 salak nikel 12-04-2009 22:34
bu hiç güzel değil oyun ben oyun oynamam tamam mı daha değişik şeyler katın ya
Alıntı
 
 
#8 deli gönül 07-04-2009 21:29
hiç beğenmedim aradğm hçbrşy çıkmıyr
Alıntı
 
 
#7 catgril 24-03-2009 22:30
yhaf bunların numaraları yoq muu???
Alıntı
 
 
#6 soner 04-03-2009 23:58
;-) :-* genede teşekür ederim çok güzel olmuş
Alıntı
 
 
#5 meryem 16-02-2009 20:13
çok teşekkür ederim
Alıntı
 
 
#4 ferhat atak 11-01-2009 20:51
bize resimleri çok gerekli lütfen MÜMKÜNSE koyarsanız seviniriz şimdiden teşekkürler
Alıntı
 
 
#3 serserikız 08-01-2009 21:47
elementlerin bağlarına göre ayrılması ezberimiz açısından daha önemlidir diye düşünüyorum
Alıntı
 
 
#2 serserikız 08-01-2009 21:46
daha fazla element konulması ve bağlarına göre ayrılması çok gerekli ve mantıklı olur diye düşünüyotum
Alıntı
 
 
#1 fasfsafas 07-01-2009 21:06
cokgusel bı seysaolsun bunu hazırlıyanlar
Alıntı
 

Yorum ekle

Yorumunuzun yayınlanmasını istiyorsanız; yorumunuzda küfür ve argo sözcük olmamalı, yazım kurallarına dikkat etmeli, sadece gülücük göndermemelisiniz. Ayrıca güvenliğiniz için soyadınızı yazmayın. E-posta adresiniz sadece yöneticiye görülecektir.

Güvenlik kodu
Yenile